*B.W.P* - Będzie WP******!

Klan Counter Strike v. 1.6


#1 2010-10-31 21:12:31

Fragles (Ozpl)

Admin tej wsi

Zarejestrowany: 2010-10-28
Posty: 9

OFICJALNY REGULAMIN KLANU

REGULAMIN


Każdy użytkownik ma obowiązek zaznajomienia się z regulaminem i przestrzegania go. Nieznajomość regulaminu nie jest usprawiedliwieniem łamania zasad!

Regulamin obowiązuje na całym forum, włącznie z Prywatnymi Wiadomościami oraz Chatem.

I. Podstawowe zasady

1) Publikowanie pornografii lub linków do niej, w jakikolwiek sposób, zabronione.

2) Materiały przeznaczone tylko dla dorosłych, niezwiązane z punktem 1, mogą być publikowane wyłącznie poprzez linki opatrzone odpowiednią adnotacją.

3) Propagowanie brutalności, namawianie do łamania prawa lub dyskryminacji, zabronione.

4) Kradzież prac oraz plagiaty bez wyraźnej zgody pierwotnego autora, zabronione.

5) Flamewar, off-topic powyżej 5 postów, spam, flood, zabronione. Spam oraz off-topic tolerowane są jedynie na czacie, lub w specjalnie wydziolonym temacie.

6) Moderator może przyznać ostrzeżenie, jeżeli post zawiera rażące błędy ortograficzne, lub jest nieczytelny.

7) Pisanie falą, w leet speaku lub nadmierne używanie angielskich dwuznaków, zabronione.

8) Mini-modding, czyli nabijanie postów poprzez upominanie userów łąmiących regulamin, bez wnoszenia niczego do dyskusji, zabroniony.

9) Każdy temat powinien być umieszczony w stosownym do tego dziale. Dopuszcza się przypadkowe umieszczenie 3 tematów z rzędu w niewłaściwym dziale.

10) Multikonto, czyli jednoczesne posiadanie więcej niż jednego konta przez jedną osobę, zabronione. W takich przypadkach na nowsze z kont zostanie nałożony ban, a na starsze - ostrzeżenie. W zależności od tego, jak poważne było multikonto, ilość ostrzeżeń może się zmienić, może także nastąpić kasacja kont. Jeżeli grupa osób chce korzystać z jednego komputera na wielu kontach i jest to uzasadnione okolicznościami, należy wnieść o pozwolenie do moderatora.

11) Ujawnianie jakichkolwiek informacji na temat innych osób zabronione, chyba, że za pozwoleniem tej osoby.

12) Zabrania się używania wyrazów powszechnie uznawanych za wulgarne, w polskim i angielskim, także w formie skrótów, oraz wulgaryzmów ocenzurowanych, które nie są publikowane w cytatach z innych osób - W postach, sygnaturach, avatarach i pracach graficznych.

13) W szczególnych przypadkach, po konsultacji z gronem moderatorskim, administrator lub moderator może przyznać bana lub ostrzeżenie za post, prywatną wiadomość etc. które formalnie nie łamią regulaminu forum i serwisu fora.pl, zasad netykiety, lub konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej. Moderatorzy i administratorzy mają prawo do przyznania lub zdjęcia ostrzeżenia/usunięcia lub edycji dowolnej opublikowanej przez użytkownika treści/usunięcia konta bez podania przyczyny.



II. Zasady dotyczące awatarów, sygnatur i nicków

14) Nazwa użytkownika, jego avatar ani sygnatura, nie mogą łamać punktów regulaminu podanych powyżej.

15) Nick może składać się z maksymalnie 3 wyrazów.

16) Obrazki w sygnaturze nie mogą przekroczyć wymiarów wyznaczonych przez administratora.

17)Avatar nie może przekraczać wymiarów wyznaczonych przez administratora.

18)Jeżeli po przyznaniu ostrzeżenia użytkownik nie zmienia avatara lub sygnatury, grozi mu wyłączenie avatara na miesiąc.



III. Pozostałe zasady

19) Rejestracja na forum jest równoznaczna z zaakceptowaniem regulaminu i podporządkowaniem się jego wszystkim punktom.

20) Regulamin obowiązuje wszystkich użytkowników, poza administratorami, których obowiązuje, ale z powodu braku możliwości wręczania ostrzeżeń samemu sobie, nie mogą ponieść konsekwencji jego łamania.

21) Moderatorzy i administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści publikowane przez użytkowników, oraz za działanie forum, a także treść reklam.

22) Pierwszy post użytkownika, z wyjątkiem multikont oraz skrajnych naruszeń regulaminu, nie podlega ostrzeżeniom.

23) Na forum obowiązuje regulamin pun.pl, konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej oraz zasady szeroko pojętej netykiety.

24) Zmiana avatara, sygnatury lub postu za które dostało się ostrzeżenie nie cofa ostrzeżenia.



IV. Przewidywane kary

1) Za złamanie jednej z zasad regulaminu (całego forum oraz poszczególnych działów) moderator ma obowiązek przyznanie ostrzeżenia które przybliża użytkownika do bana.

2) Po otrzymaniu któregoś z kolei ostrzeżenia użytkownik traci możliwość korzystania z forum.

3) Ostrzeżenie może zostać zdjęte w ramach Systemu Zdejmowania Ostrzeżeń działającego na forum.


http://swmcsd.files.wordpress.com/2007/03/sygnatura-cs2.png
Dla pewności, nasza ekipa to:
GrubaPyta; kubsson;
Sul3k; Mysia *B.W.P*;
ZuoX; Ozpl, czyli ja

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.antywszystko.pun.pl www.martwa-ziemia.pun.pl www.grabskiego.pun.pl www.swiat-yaoi.pun.pl www.gra-naruto.pun.pl